Zorgeloos genieten van je feest?

Dat spelen we voor jou klaar! 

Van de zoektocht naar de mooiste decoratie tot de afwashulp na het feest; de Feest Tuin neemt alle taken van je over, werkt je plannen uit tot in de kleinste details en zorgt voor het perfecte privé- of bedrijfsfeest. 

Er rest je alleen je gasten te verwelkomen en lekker mee te vieren!
 

Wat is de Feest Tuin?

De Feest Tuin is feest- en eventplanner bij uitstek. Met creativiteit, ervaring en een vlotte samenwerking met betrouwbare partners staan we in voor de volledige organisatie en uitvoering van al jouw familie- en bedrijfsfeesten. Welke locatie of welk thema je ook kiest, we zetten je ideeën om in een prachtig feest!

Een kleurrijke babyborrel, een romantisch huwelijk of verlovingsfeest, een gezellige verjaardag met dansfeest of een tropisch ingekleed tuinfeest? De Feest Tuin maakt van elk privéfeest een succes en een bron van onvergetelijke momenten.

Op zoek naar een eventplanner voor een verzorgde receptie, een origineel personeelsfeest of een vlotte product lancering? Selecteer een van onze feestformules voor ondernemingen en leg je bedrijfsfeest in onze professionele handen.

Verschillende formules voor elk soort feest

Geen idee wat je precies nodig hebt voor je feest? Dan kan je eenvoudig en snel kiezen uit onze formules. Zo heb je onmiddellijk een duidelijk idee hoe je feest er gaat uitzien en van het bijhorende prijskaartje. Onze feestformules stelden we voor jou samen op basis van onze ervaring. Alle formules kunnen zowel binnen, buiten als thuis en op locatie georganiseerd worden. 

Feestformules voor privé feesten

Feesten met kinderen

Feestje organiseren voor een geboorte, verjaardag, communie of lentefeest? Deze formule zorgt voor zelfs voor een springkasteel naar keuze.

 

Prijs: Vanaf 48 € per persoon (op basis van 50 personen)

Tuinfeest

Verzorgd feestpakket voor een gezellig tuinfeest met lekker eten en koele drankjes.

 

Prijs: Vanaf 50 € per persoon (op basis van 50 personen)

All-in drankpakket (cava, wijn, bier en frisdrank) vanaf 15 € per persoon

Feest met tent

Enkel tent en feestmateriaal nodig voor je feestje? Dan is deze formule precies wat je zoekt.

 

Prijs: Vanaf 28 € per persoon (op basis van 50 personen)

Tapasavond

Gezellig samen genieten van een lekker hapje en een drankje? Dan is onze tapasformule ideaal voor jouw feestje.

 

Prijs: Vanaf 35 € per persoon (op basis van 50 personen)

All-in drankpakket (schuimwijn, wijn, bier en frisdrank) vanaf 15 € per persoon

Feestformules voor bedrijven

Receptie

Iets te vieren met je collega's, medewerkers of klanten? Hier vind je alles voor een stijlvolle receptie op je bedrijf.

 

Prijs: Vanaf 55 € per persoon (op basis van 50 personen)

Duurtijd 2 uur

Receptie extra large

Je wilt je medewerkers, collega’s of klanten extra in de watten in leggen? Kies dan voor onze formule Receptie extra large.

 

Prijs: Vanaf 75 € per persoon (op basis van 50 personen)

Duurtijd 4 uur

In de kijker

Trouwfeest Tim & Lindsey - Zuienkerke

Realisaties

Bedrijfsfeest Renasci - Oostende
Officiële Opening ECA Robotics Belgium - Oostende
Trouwfeest Nana & Jelle - Loppem
Personeelsfeest Binnenstad vzw - Brugge
Communiefeest Daan - Damme
Receptie Expositie Nero - Oostende

Zin om je feest tot in de kleinste details te laten samenstellen?

Getuigenissen

Anne-Sophie, nog eens merci voor alles!! We zijn je heel erg dankbaar, me jou erbij wist ik dat alles goed zou komen. Ook heel blij om jou te leren kennen. We wensen je nog super veel geluk verder!

Lindsey - Bruid
Zuienkerke

Hey Anne-Sophie, een dikke merci voor al je mooie en intensieve werk. Wij waren heel tevreden en kregen ook veel complimentjes van de aanwezigen!

Quirine - Mama Auguste

Bedankt voor de top service! Het was zeker een geslaagd openingsfeest!

Brecht - HR Officer - Eca Robotics Belgium

Bedankt voor alles! Het feest was dik in orde en iedereen was supertevreden. Dank je wel!!

 

Barbara - Customer Success Coordinator - Tadaaz

Anne-Sophie, 1000 x dank voor alles. Wat hadden we een zalig feestje. Dank u, dank u, dank u!

Lynn - Vriendin Jonas
Brugge

We zijn zo blij met hoe ons feest verlopen is. We hebben er bijzonder hard van genoten. Ongelofelijk bedankt om van onze grote dag een super dag te maken. We vergeten dit nooit meer!

John & Petra -Bruidspaar
Deinze

Anne-Sophie, bij deze wensen we je persoonlijk te bedanken voor het perfecte werk dat je hebt geleverd op de trouw van Alan & Chloé. Voorbereidende vergaderingen waren to the point, zeer doordacht en professioneel. Opvolging ook. En op de dag zelf was je alom aanwezig om alles voor te bereiden en te maken dat iedereen het naar zijn zin had. Je was een echte steun ervoor, tijdens en erna. Een dikke merci!

Deborah & Maxime - Ouders bruid
Wervik

Dankjewel voor de offerte Anne-Sophie. We zijn nu al onder de indruk!

Ann - Huwelijksfeest
Wevelgem

Anne-Sophie, graag willen we je bedanken voor het aangename gesprek en jouw open visie. Zowel mijn man als ik hadden een leuk gevoel bij jouw als persoon. Ik ben ervan overtuigd dat er in de toekomst een samenwerking volgt.

Stéfanie - Trouwfeest
Gent

Gisteren was een nieuwe mijlpaal in Seppe's leven. Het was een mooie, zorgeloze dag voor iedereen. Merci voor de support Anne-Sophie!

Nele - Mama Seppe (lentefeest)
Brugge

Het communiefeest van Daan was top! Dank je wel. Daan heeft een fantastische dag gehad. Mede dankzij jullie.

Nathalie - Mama Daan (communiefeest)
Sijsele